FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Statystyki RejestracjaZaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zombi Virus Survival - 19.03.2016
Autor Wiadomość
piter 


Organizacja:: AA
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 1028
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 11 Paź, 2015 6:27 pm   Zombi Virus Survival - 19.03.2016



Dobra robimy drugie podejście do tematu.

Zombi Virus Survival

1. Start: 19.03.2016 godz. 18:00
Koniec: 19.04.2016 godz. 24:00
2. Miejsce: 30km od Olsztyna (k. miejscowości Giławy). Dokładne namiary na mail po zamknięciu rejestracji.
3. Organizator - SCD (Piter)
4. Limit wiekowy: 18+
5. Info odnośnie amunicji: brak amunicji, jedynie dostarczona przez organizatora
6. Zasady oznaczania trupa: trupy nie są oznaczone, oznaczeni są żywi
7. Typ rozgrywki: LARP z elementami ASG
8. Zasady trafień: w mechanice gry
9. Zakaz Piro
10. Limity mocowe: organizator dostarcza repliki, można zabrać swoje do 320 fps.
11. Wpisowe: brak, proszę zabrać ze sobą kiełbaski na ognisko i termosy z ciepłymi płynami.
12. System zapisów: zapisy wystartują dnia 27.02.2016 w godzinach wieczornych a zostaną zamknięte dnia 12.03 o godz. 24:00. Zapisów dokonujemy mailowo (dokładne info później). Impreza przewidziana na 15-35 os.
13. Obowiązkowo należy zabrać ze sobą okulary ochronne.
Mechanika rozgrywki jest oparta na grach Zombie Night robionych w woj. Pomorskim przez Hindusa.

OGÓLNE
Zombi Virus Survival to gra terenowa z wykorzystaniem replik ASG. Uczestnicy zostają podzieleni na dwie grupy, które odpowiednio stylizują się zależnie od roli, którą pełnią.
Pierwsza - Survivors - to osoby, które próbują przetrwać w świecie opanowanym przez zombie. Grupa ta będzie liczyła ok. 4-5 osób.
Pozostali gracze zostaną Zombie – zarażeni wirusem, bez uzbrojenia i poruszający się wolno, ich atutem jest przewaga liczebna.
Survivorsi próbują przeżyć i wykonać powierzone im zadania nie dopuszczając do "ugryzienia" przez zombie (imitowanego przez złapanie czy dotknięcie). Pomaga im w tym sprzęt taki jak pistolety, strzelby i karabinki (repliki asg) oraz broń biała (wykonana z bezpiecznych materiałów). Gra odbywać się będzie w scenerii opuszczonej i zniszczonej przez kataklizm wioski.

OGÓLNY PRZEBIEG ROZGRYWKI:
Gra będzie toczyła się w sposób ciągły, od jej rozpoczęcia do zakończenia. Jako pierwsi Survivorzy startuje pierwsze 4-5 osób z góry listy, w kolejności zapisywania się na imprezę. Kolejne 1-2 osoby z listy czekają w pogotowiu w punkcie organizacyjnym. W sytuacji, gdy jeden z survivorów zostanie przemieniony w zombie, wraca do punktu organizacyjnego, a na jego miejsce wchodzi osoba oczekująca na wejście. Do kolejnych 1-2 osób z listy zostaje wysłany SMS, tak by miały chwilę czasu, żeby przygotować się do pełnienia roli Survivora i podobnie z kolejnymi.
Survivorzy zaczynają grę w różnych miejscach. Część graczy otrzyma broń białą, część - broń “palną”, niektórzy żadnej. Można używać własnych replik spełniających limity mocowe ale otrzymamy do nich amunicję jedynie kiedy wylosujemy broń palną.
Celem każdego z graczy jest przetrwanie, natomiast jako drużyna realizowane będą dodatkowe zadania. Nie jest istotne w jakim składzie zespół rozpoczyna wykonanie zadania, ani w jakim kończy. Po zakończeniu gry osiągnięcia drużyny zostaną podsumowane.

SAFE-HOUSE:
Safe House to wydzielone pomieszczenie oraz teren dookoła, które stanowią jedyne miejsce do którego zombie nie mają wstępu. Safe House to miejsce, gdzie grupa Surwów może złapać chwilę oddechu, przegrupować się, uzupełnić amunicję. Nie można jednak przebywać tam zbyt długo, ponieważ po pewnym czasie (5min, na znak organizatora) Zombie będą mogły przedrzeć się do środka.

ZASADY BRONI:
- Repliki użyte do gry nie mogą przekraczać limitu prędkości wylotowej 320 FPS.
- Nie jest wymagane posiadanie własnej repliki, kilka sztuk zostanie dostarczonych przez organizatora i poukrywanych na terenie rozgrywki. Repliki te będą oznaczone taśmą w celu odróżnienia ich od replik przywiezionych przez graczy do ich prywatnego użytku.
- Osoby, które przywożą swoją replikę mogą zacząć grę z nią, ale będą pozbawieni amunicji, więc nie będą mogli skorzystać z niej dopóki nie odnajdą odpowiedniej skrytki.
- Amunicja również jest dostarczana tylko i wyłącznie przez organizatora. Będą to kulki o masie 0.20g - 0.25g w oznaczonych pudełkach.
- Broń białą losowi Survivorzy otrzymają na początku rozgrywki.
- Broń białą i "palną" można przekazywać między graczami, zarówno wewnątrz Safe House jak i na zewnątrz.
- Gracz w danym momencie może używać tylko jednej broni tj. białej albo palnej ale może przenosić zapasową broń przy pasku lub w plecaku.
- Repliki w grze szanujemy, zostały one udostępnione przez organizatora i innych graczy, którzy chcieli by otrzymać je w takim samym stanie jak wypożyczają
- Ze względów bezpieczeństwa zakazuje się celowania i strzelania w głowę
- Przy uderzaniu bronią białą nie używamy siły, liczy się dotknięcie. Nie stosujemy pchnięć, jedynie uderzenie lub cięcie.
- W przypadku nie stosowania się do zasad bezpieczeństwa przy posługiwaniu się repliką bądź bronią białą, osoba zostanie wykluczona z rozgrywki po stronie Survivorów, a w przypadku dalszych problemów - wyproszona z imprezy.

ZASADY ZOMBI:
- Zombi nie biegają, ale potrafią szybko chodzić.
- Zombi po trafieniu bronią postępuje dalej zgodnie z zasadami przedstawionymi w w sekcji KNOCK-OUT
- Zombie „nie myślą”, nie naradzają się i nie ustalają wspólnie działań. Jedyny sposób ich komunikacji to jęki i ryki, które - zależnie od natężenia - mogą sygnalizować zauważenie survivorów.
- Zombie kierują się przede wszystkim zasadami Fair-play i wczuwają się w odgrywane przez siebie role starając się, aby aktualni Survivorzy bawili się jak najlepiej.

ZASADY SURVIVORÓW:

- Survivorzy są oznaczeni przez dwa lightsticki przyklejone na ramionach w taki sposób, żeby były widoczne z każdego kierunku. Gdy Survivor zmienia się w Zombie, odkleja lightsticki i chowa je do kieszeni.

KNOCK-OUT:
Knock-out ma miejsce gdy Survivor strzeli i trafi Zombi z broni palnej, albo uderzy i trafi zombie z broni białej.
a) Zombi postrzelone:
Zombie kuca lub kładzie się i odlicza 60 sekund. W przypadku, gdy nie mamy ze sobą zegarka, możemy liczyć powoli od 101 do 160. Po tym czasie, jeśli w pomieszczeniu nie ma już żadnego survivora, wstaje i kontynuuje grę. Jeśli survivorzy są w pomieszczeniu, zombie oczekuje na DOBICIE albo na opuszczenie pomieszczenia przez survivorów. W przypadku gry na otwartym terenie, zombie może kontynuować jeśli survivorzy są w odległości większej niż 20 metrów.

b) Zombie uderzone bronią białą:
Zombie kuca lub kładzie się i odlicza 5 sekund. Po tym czasie wstaje, niezależnie od obecności survivorów. Uwaga - aby zaatakować, zombie musi całkowicie się wyprostować - nie wolno atakować kucając lub leżąc!

Niezależnie od sposobu knock-outu, survivorzy mogą DOBIĆ zombie, gdy leży / kuca ono na ziemi.
Jeśli znokautowane (lub dobite) zombie posiadało uzbrojenie oznaczone żółtą taśmą (ogólnodostępne) lub amunicję, survivorzy mogą je zabrać. Jeśli nikt z survivorów nie weźmie osobiście posiadanych przez zombie zasobów, zombie nosi je dalej.

DOBICIE:
Dobicie to jedyny sposób na wyeliminowanie zombie z gry na dłuższy czas - dobity zainfekowany musi poczekać na sygnał ROD.
Aby móc dobić zombi, musi ono zostać znokautowane (patrz: KNOCK-OUT).
Dobicie polega na położeniu ręki na głowie znkoautowanego zombi i przystawieniu do korpusu trzymanej broni palnej mówiąc “BANG” lub dotknięciu za pomocą trzymanej broni białej mówiąc “CHLAST”.
W trakcie oczekiwania na ROD, zombi leży, siedzi lub kuca nieruchomo, sygnalizując w ten sposób bycie wyeliminowanym z gry.

ROD (Rise Of Dead):

- ROD to sygnał dźwiękowy, nadawany co jakiś czas w celu “wskrzeszenia” dobitych Zombi - po jego nadaniu mogą one powoli wstać i wrócić do gry. Dokładne godziny nadania ROD nie zostaną podane, jednak nie będzie on używany częściej niż co 20 minut.

UGRYZIENIE:
Ugryzienie ma miejsce w momencie DOTKNIĘCIA Survivora przez Zombi. Zombie ma prawo próbować doprowadzić do UNIERUCHOMIENIA Survivora (patrz: UNIERUCHOMIENIE). Po dotknięciu Survivor ma czas do najbliższego sygnału ROD aby znaleźć i zaaplikować antidotum - będzie to zestaw bandaża, strzykawki i lightsticka. Bandaż należy obwiązać na ramieniu (lub w miejscu ugryzienia) a następnie opróżnić zawartość strzykawki na zawiązany bandaż i przymocować tam lighstick. Antidotum sprawia, że dotknięcie zostaje anulowane - gracz musi jednak cały czas mieć je ze sobą, nie można go już odstąpić ani odkleić, w momencie odklejenia go celem dania komuś innemu lub odłożenia, Survivor automatycznie i natychmiast staje się Zombi. W przypadku nie znalezienia antidotum przed upływem czasu, Survivor zmienia się w Zombie - patrz: PRZEMIANA.

UNIERUCHOMIENIE:
Jeśli Zombi będą w stanie odciąć drogę ucieczki Survivora, a ten nie będzie miał już amunicji albo nie zdąży jej załadować by móc oddać strzał, a Zombie będzie w stanie przytrzymać go przez 5 sekund (liczyć głośno!) tak, że Survivor nie będzie mógł się uwolnić, następuje natychmiastowa przemiana w Zombi (patrz: PRZEMIANA).

PRZEMIANA:
Przemiana w Zombi składa się z następujących czynności:
- Survivor głośno oznajmia przemianę mówiąc: "Jestem zombie".
- Zdejmuje lightsticki z ramion i chowa do kieszeni.
- Posiadane uzbrojenie zabiera ze sobą, ale nie może z niego korzystać.
- Udaje się (nie przeszkadzając pozostałym graczom) do punktu organizacyjnego, aby zameldować o przemianie, dzięki czemu możliwe będzie wejście do gry nowego survivora

BEZPIECZEŃSTWO:
Bezwzględnie każdy gracz musi posiadać ochronę oczu zabezpieczającej przed trafieniem kulką z repliki ASG.
Powinno się posiadać niewielką latarkę pozwalającą na oświetlenie sobie drogi pod nogami.
Na terenie mogą się znajdować odkryte studzienki kanalizacyjne, kanały, gruz czy nierówności terenu. Organizator w miarę możliwości postara się zabezpieczyć i oznaczyć miejsca niebezpieczne oraz przygotować teren do gry ale startując w rozgrywce bierzesz sam za siebie odpowiedzialność.

KLIMAT:
Ważne by każdy z graczy wszedł w klimat rozgrywki dlatego polecam obejrzeć trochę filmów z zombi :)
Istotny jest ubiór dlatego przygotujcie sobie odpowiedni strój, podarte ubrania, sztuczna krew, farba czy makijaż mający upodabniać do zombi.
Survivor to jeden z niewielu, którego nie dopadł wirus. Został zaskoczony i oderwany od swoich codziennych obowiązków, minimum sprzętu, wspomaga się tym co udało mu się znaleźć przez ostatnie dni.
Ostatnio zmieniony przez piter Sob 20 Lut, 2016 4:55 pm, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
     
czapel 
Administrator


Organizacja:: SCD & G.R.U.B.Y
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 673
Skąd: brac browary ?
Wysłany: Nie 11 Paź, 2015 6:34 pm   

BEDE!
 
 
     
mentos 


Organizacja:: Royal Air Force Regiment
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 367
Skąd: Barczewo
Wysłany: Nie 11 Paź, 2015 6:58 pm   

Piter informuj, kto/co/ile wpisowe/etc jestem bardzo ciekaw, może się wybiorę
_________________

"Jeśli spytają, czemu śmierć już włada nami,/ Odpowiedz: Bo ojcowie ich byli kłamcami"
 
     
Wiktor 
dyplomata


Organizacja:: Straszydło
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 2178
Skąd: OLN Jaroty
Wysłany: Nie 11 Paź, 2015 7:02 pm   

też jestem zainteresowany
_________________



 
     
katalfa 

Organizacja:: Straszydło
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 57
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 11 Paź, 2015 8:06 pm   

Będę !! !!!!!!!!!!!!!!!!!:D
 
     
Fenr1r 
Administrator
Karol


Organizacja:: Straszydło
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 1069
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 11 Paź, 2015 10:34 pm   

Podoba mnie siem! Czekamy na 'wkrótce' :mrgreen:
_________________

 
     
maseu 
tankista


Organizacja:: Naroduf Zjednoczonyh
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: zza węgła
Wysłany: Pon 12 Paź, 2015 12:59 pm   

Podłączam się i czekam na więcej info :mrgreen:
 
     
Tymon 


Organizacja:: tak
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 197
Skąd: Olsztyn i Mrągowo
Wysłany: Pon 12 Paź, 2015 5:29 pm   

hurra! :-D
_________________
"...niestety ekipy z tamtych regionów, na prawo od Olsztyna, nie bez przyczyny mają u innych ludzi ze środowiska ASG xywkę "dziki"."

Welcome To The Jungle ;)
 
 
     
Piotrek_ 


Organizacja:: SpezialGruppe3
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 503
Skąd: Grunwaldzka
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015 11:43 am   

Zainteresowany
_________________
Klagt nicht, kampft!
 
     
piter 


Organizacja:: AA
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 1028
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015 3:56 pm   

UP
Zasady i mechanika gry, miłej lektury ;)
 
 
     
czapel 
Administrator


Organizacja:: SCD & G.R.U.B.Y
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 673
Skąd: brac browary ?
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015 4:36 pm   

1.Czapel
 
 
     
Fenr1r 
Administrator
Karol


Organizacja:: Straszydło
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 1069
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015 4:37 pm   

Lista!

1. Czapel
2. Fenrir
_________________

 
     
maseu 
tankista


Organizacja:: Naroduf Zjednoczonyh
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: zza węgła
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015 4:39 pm   

3.Maseł jako zombiak :mrgreen:
 
     
katalfa 

Organizacja:: Straszydło
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 57
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015 10:02 pm   

1. Czapel
2. Fenrir
3. katalfa



1.Maseł jako zombiak
 
     
piter 


Organizacja:: AA
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 1028
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015 10:41 pm   

piter napisał/a:
12. System zapisów: (dokładne info później)

Listę możecie robić hobbystycznie, zgłoszenia i tak będą mailowe :P
Otwarcie zapisów i sposób ich nadsyłania zostanie podany w następny weekend.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Theme created by TwojeStyle.info fixing Sklep internetowy
Strona wygenerowana w 0.059 sekundy. Zapytań do SQL: 10